L’estació d’esquí La Molina donarà la benvinguda al 2017 amb unes condicions òptimes, segons han informat FGC. La bona arrencada de temporada ha permès treballar la neu, mantenir-la en les millors condicions possibles i arribar a les festes de Nadal amb la majoria del domini esquiable obert.
Això fa que aquesta estació, a cavall entre la Cerdanya i el Berguedà, hagi pogut obrir el 88% de les pistes, amb 54 quilòmetres esquiables. De fet, l’estació compta amb el major nombre de pistes obertes de tot el Pirineu català i francès, amb gruixos que van des dels 15 als 55 centímetres de neu.
Les previsions meteorològiques auguren una baixada de temperatures amb possibles nevades la primera setmana del 2017. Tot i així, les condicions actuals de les pistes asseguren una entrada a l'any nou òptima.
La Molina encara el cap d’any amb el 88% de les pistes obertes
Les previsions meteorològiques auguren una baixada de temperatures a principis del 2017
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de desembre de 2016 a les 14:07
Actualitzat el 30 de desembre de 2016 a les 14:13
Et pot interessar
-
Societat Festa Major de Puig-reig 2025: el programa complet del 5 al 10 de juny
-
Societat El Berguedà desplega el programa Festes de Qualitat per millorar l'oci nocturn
-
Societat La Patum reforça la prevenció de les violències masclistes i els serveis de consums saludables
-
Societat El projecte d'obres a la C-16 entre Berga i Cercs, a la línia de sortida
-
Societat La T-Mobilitat arriba al Berguedà, el Solsonès i el Ripollès aquest juliol
-
Societat Gósol celebrarà una consulta a la tardor per decidir si canvia de demarcació