Els berguedans Lluís Mas i Manel Fernández pilotant el seu habitual BMW M3 E30 han disputat l'últim ral·li Ciutat d'Igualada, la primera prova del campionat de Catalunya de ral·lis i segona cita de la copa de ral·lis d'asfalt. Mas i Fernández van aconseguir una brillant segona posició dins de la categoria C5.
L'equip de competició Mas - Fernández arribava a Igualada amb l'objectiu de trencar amb una ratxa negativa de quatre abandonaments en cinc participacions, i la prova va començar amb molts problemes mecànics deguts a una fallida d'un sensor del motor d'inèrcia que feia que el BMW es parés en tots els revolts de dretes a causa d'un mal contacte i fallés de forma alarmant. Aquesta situació va fer que la possibilitat d'un nou abandonament estigues present durant tota la cursa. Finalment es va poder gestionar el millor possible aquest contratemps i finalment es va poder acabar el ral·li en segona lloc en la categoria C5.
Amb aquest resultat, Lluís i Manel sumen uns importants punts de cara al campionat i comencen la temporada de la millor manera.
Lluís Mas i Manel Fernández acaben segons en categoria C5 al ral·li Ciutat d'Igualada
Els berguedans van trencar una ratxa negativa de quatre abandonaments en cinc participacions
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2018 a les 16:18
Actualitzat el 08 de maig de 2018 a les 16:29
Et pot interessar
-
Societat Una dotzena d'establiments i recursos del Berguedà fan un pas endavant en accessibilitat turística
-
Societat Olvan celebra la Festa Major amb música, activitats infantils, àpats populars i el nou Sindicat
-
Societat Bergacomercial celebra l'estiu sortejant un creuer pel Mediterrani
-
Societat Un ofici «en perill d'extinció»: els productors de formatge de pastor reclamen ajuts i menys burocràcia
-
Societat El Govern nomena Marta Chandre presidenta de Salut Catalunya Central
-
Societat El Berguedà és la comarca que més utilitza el servei del Caixer Mòbil de la Diputació de Barcelona