Olvan serà l'escenari, aquest diumenge, de la tercera cursa de motocròs del Campionat de Catalunya. Com en el mundial, l'organització anirà a càrrec del Motoclub Baix Berguedà, que acollirà pilots de les categories MX1, MX2, MX3, MX4, MX5 i MX Elit.
De fet, la cursa d’aquest cap de setmana marcarà l’equador del campionat, amb Oriol Casas (MX2), Sandro Marcos (MX3), Ladislao Cernadas (MX4), Narcís Sánchez (MX5) i Sergio Castro (MX Elit), com a preferits, tot i que només Marcos ha aconseguit la victòria en totes les mànigues que ha disputat, amb 40 punts per sobre del segon classificat, Joel Lozano.
Per contra, en la categoria MX1, després de dues curses i quatre mànigues, David Rodríguez només encapçala la classificació per quatre punts de marge per sobre d’Èric Izquierdo.
Després de la cursa d’Olvan, però, i havent passat per Rufea i Ponts, encara caldrà passar per Salomó, Bellpuig i Almenar.
Olvan serà l’escenari de la tercera cursa de motocròs del Campionat de Catalunya
El Berguedà acollirà les curses de les categories MX1, MX2, MX3, MX4, MX5 i MX Elit
Ara a portada
Publicat el 05 de maig de 2016 a les 16:56
Actualitzat el 05 de maig de 2016 a les 17:01