Finalment, el darrer consell executiu de l'any ha aprovat un decret llei amb el que pretén "garantir" el cobrament de la segona paga extra per part dels funcionaris i els treballadors públics de la Generalitat i la restitució de la jornada laboral dels interins, retallada des de fa tres anys.
La mesura deixa "sense efecte" la part del pressupost de 2014 que aplicava l'eliminació d'aquesta paga extraordinària i la rebaixa als interins, de manera que amb això el Govern podria "complir el compromís" de la restitució independentment de si es prorroguen els pressupostos.
Amb tot, el portaveu del Govern, Francesc Homs, ha alertat que la millor manera de tenir "totes les garanties" per fer efectiva la paga extra és aprovant els comptes de 2015. Una condició que ha repetit per enèsima vegada a ERC, que fins ara havia estat soci parlamentari de l'executiu d'Artur Mas.
El Govern aprova per decret recuperar la paga extra dels funcionaris
El portaveu Francesc Homs manté la necessitat d'aprovar igualment els pressupostos
Ara a portada
-
Societat L'Ajuntament d'Olvan converteix l'antic consultori de Cal Rosal en un habitatge Lídia López
-
Esports Gerard Ahicart supera el repte de pujar i baixar a Queralt durant 24 hores seguides Redacció
-
-
-
Societat Berga treballa en el Pla Especial Urbanístic d'edificacions en sòl no urbanitzable Redacció
Publicat el 30 de desembre de 2014 a les 18:40
Actualitzat el 30 de desembre de 2014 a les 18:41
Et pot interessar
-
Política El govern i l'oposició de Puig-reig xoquen per la ubicació de la futura antena de telefonia
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 tira endavant fregant la unanimitat
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 incideix en via urbana, equipaments i xarxa d'aigua
-
Política El PSC titlla de demagogs a la CUP i afirma que el servei d'urgències ginecològiques a Berga no ha estat mai en perill