[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WA-XgsSMLiU[/youtube]
L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha anunciat aquest diumenge a Lleida que té previst omplir l'avinguda Meridiana com a acte central de la Diada com a nova mostra de força de l'independentisme català. Aquesta ha estat la proposta escollida d'entre les 300 que ha rebut el secretariat nacional després de les mobilitzacions massives que s'han fet des del 2012. La nova mobilització l'ha anunciat Josep Sabaté, membre de l'Assemblea.
Sabaté ha destacat que el col·lectiu independentista vol convertir la Meridiana en "l'avinguda de la República Catalana on confluiran els eixos territorials que treballaran durant els propers mesos pel territori.
L'ANC anuncia que vol omplir la Meridiana a la propera Diada Nacional
Política
L'Assemblea vol convertir el carrer en l'avinguda de la República Catalana
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
12 d’abril de 2015 a
les 16:46
Actualitzat el
12 d’abril de 2015 a les
16:47
Et pot interessar
-
Política
Mossèn Armengou, la flama independentista en la nit franquista
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
