L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) del Berguedà ja ha fet la prereserva de diversos autobusos per baixar, aquest proper diumenge 15 de novembre, a la mobilització multitudinària que ha convocat per fer visible el suport públic de la societat civil al Parlament de Catalunya. Segons han informat, aquesta concentració s'ha organitzat d'urgència, després que el Parlament aprovés, aquest dilluns la resolució independentista, i que el Tribunal Constitucional hagi decidit suspendre-la.
En aquest sentit, l'ANC ha fet, aquest dimecres, una crida a la “unitat” dels 72 diputats independentistes de Junts pel Sí i de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP), en “previsió dels possibles atacs per part dels organismes de l'estat espanyol, i ha avançat que, aquest diumenge, hi haurà una gran concentració al passeig dels Til·lers del Parc de la Ciutadella. En aquest acte, l'Assemblea també aprofitarà "per fer públic el posicionament respecte de la situació política actual", segons han informat en un comunicat.
Pel que fa al Berguedà, l'ANC ha avisat que la sortida dels autobusos de Berga serà a les 9.00 del matí, i que tindran un preu de 12 euros. Els interessats poden contactar amb els nuclis de l'Assemblea que hi hagi al seu municipi, o enviar un mail a bergueda@assemblea.cat abans de divendres al vespre.
L'ANC del Berguedà organitza busos per la mobilització d'aquest diumenge a Barcelona
Política
L'Assemblea vol visibilitzar el suport ciutadà a la resolució independentista del Parlament de Catalunya
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
12 de novembre de 2015 a
les 11:19
Actualitzat el
12 de novembre de 2015 a les
14:34
Et pot interessar
-
Política
Mossèn Armengou, la flama independentista en la nit franquista
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
