El conseller de Cultura, Santi Vila, va visitar aquest passat divendres el Berguedà, en un acte organitzat pel Partit Demòcrata Europeu Català (PDECat) de Berga. Segons ha informat l'organització política, es va tractar d'una conferència al Casal Cívic de la ciutat amb una gran afluència de gent, on es va parlar sobre la utopia.
En aquest punt, el conseller va presentar una societat canviant, fent referència als anhels que tenen els catalans per assolir la independència de Catalunya. "Bàlsam o revulsiu?", va posar sobre la taula. En aquest acte, el primer organitzat pel comitè local del PDECat després de la seva constitució sota les noves sigles, hi van participar un centenar de persones.
Un centenar de persones escolten Santi Vila a Berga, en una xerrada sobre utopies
Es tractava del primer acte que organitzava el PDECat de Berga sota les noves sigles
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2017 a
les 20:46
Actualitzat el
02 d’abril de 2017 a les
22:32
Et pot interessar
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
-
Política
Sílvia Orriols confirma la regidora Judit Vinyes com a candidata d'Aliança a Berga
-
Política
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord
-
Política
El ple de Berga desestima la petició de reequilibri econòmic de la concessionària del Tossalet
-
Política
El plenari de Berga estrena la nova composició amb la sortida de Lluís Minoves del grup de BeGI
