L’home que es va gravar mentre conduïa un cotxe dels Mossos d’Esquadra, el dijous passat, en una benzinera de Gironella, ha estat acomiadat de la feina que tenia temporal. L’autor treballava per l’empresa que va transformar els cotxes a les necessitats de la policia catalana.
Segons un vídeo publicat a les xarxes socials que s’ha fet viral, l'investigat va gravar-se fent-se passar per un agent del cos i circulant amb la sirena i els llums activats en el marc d’un trasllat de vehicles. “El senyor Parera ha passat a ser un oficial del cos dels Mossos d’Esquadra del Berguedà”. El vídeo també mostra l’interior del vehicle, on abans d’activar els senyals acústics i lumínics, l’autor diu “a veure si els hi trinxo el cotxe abans d’hora”.
Segons el cos policial, el veí del Berguedà, que va ser identificat divendres, podria ser sancionat per conduir fent servir el telèfon mòbil i l'ús dels llums prioritaris i dels senyals acústics. En aquest sentit, però, els Mossos descarten que hagi comès una infracció penal, pel fet que no va cometre cap delicte en el moment d’accedir al vehicle.
El cotxe que apareix al vídeo és un dels 40 cotxes híbrids que l’empresa Bergadana, del mateix municipi, va entregar aquesta setmana a la policia catalana, on hi van participar el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, i el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent.
Acomiadat l’home que es va gravar mentre conduïa un cotxe dels Mossos a Gironella
L’investigat va fer-se passar per un agent del cos i va circular amb les sirenes activades
ARA A PORTADA
-
La patronal del Berguedà es mulla per la central de la Baells: «És una oportunitat estratègica» Redacció
-
La central de la Baells: transició energètica, electricitat bonificada i desenvolupament per al Berguedà Arnau Urgell i Vidal
-
-
El Laboratori de Cinema a la Neu aterra al Berguedà: programació i activitats a l'aire lliure Redacció
-
Publicat el
01 de desembre de 2021 a
les 10:13
Actualitzat el
01 de desembre de 2021 a les
10:29
Et pot interessar
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
-
Societat
Berga tancarà les sortides cap al nord de la C-16 per evitar el «col·lapse» dels divendres
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
