La famosa aplicació de missatgeria WhatsApp vol canviar la manera en què es mostren els missatges sense llegir. El canvi es farà introduint una nova opció que et permetrà configurar de quina forma es reben les notificacions.
Per fer-ho possible, WhatsApp dividirà les notificacions en deu categories diferents: notificacions de grups, notificacions de missatge, notificacions d'errors, etc. I permetrà que es pugui personalitzar cada una d'aquestes categories. Es podran fer que els missatges de grup tinguin so i vibració i que els individuals, és a dir, els que s'envien des d'un sol contacte, només vibrin. En aquesta segona opció també es podrà evitar que apareguin en pantalla.
D'aquesta manera es podrà donar més o menys importància als avisos. De moment WhatsApp està provant aquests canvis en la seva versió 2.18.18 beta i encara no ha anunciat quan els introduirà de manera oficial a l'app.
Així és el canvi radical que prepara WhatsApp en les seves notificacions
La modificació es farà introduint una nova opció que et permetrà configurar de quina forma es reben les notificacions
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de gener de 2018 a les 09:38
Et pot interessar
-
Societat Puig-reig rehabilitarà l'edifici històric de Cal Sastre de la Costa
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 1, 2 i 3 d'agost
-
Societat Una dotzena d'establiments i recursos del Berguedà fan un pas endavant en accessibilitat turística
-
Societat Olvan celebra la Festa Major amb música, activitats infantils, àpats populars i el nou Sindicat
-
Societat Bergacomercial celebra l'estiu sortejant un creuer pel Mediterrani
-
Societat Un ofici «en perill d'extinció»: els productors de formatge de pastor reclamen ajuts i menys burocràcia