El Jutjat Penal número 2 de Manresa jutja, aquest dilluns a les 13.30 hores, l'acusat d'estafar, a finals del 2013, el mossèn de Gironella Àngel Pla, fent-se passar pel rector de Berga, Marc Majà. En aquest cas, la Fiscalia demana tres anys de presó i una indemnització de 800 euros, que són els diners que Carlos M. va demanar a Pla, afirmant que era Majà.
La suposada estafa es van produir el 30 de desembre del 2013, quan l'acusat, amb el telèfon particular d'un familiar, va trucar al rector de Gironella al voltant de les 12.30 hores demanant-li que li ingressés 450 euros a un compte corrent particular. Vint minuts després, en una segona trucada li demanava 350 euros més.
Això, segons el fiscal, constitueix un delicte continuat d'estafa amb agrejant de reincidència. De fet, Carlos M. ja va ser condemnat el mes de maig del 2015 per una estafa pràcticament idèntica, en aquest cas, però, la víctima va ser el conegut religiós mossèn Ballarín. En aquest últim cas, les dues parts van arribar a un acord de conformitat, pel qual l'acusat va evitar la presó acceptant la condemna d'un any i nou mesos.
Arrenca el judici contra l'home que va estafar un mossèn de Gironella
L'acusat es feia passar pel rector de Berga, Marc Majà | L'home ja va ser condemnat a un any i nou mesos per realitzar la mateixa estafa amb Mossèn Ballarín
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de febrer de 2016 a les 09:25
Actualitzat el 29 de febrer de 2016 a les 15:47
Et pot interessar
-
Societat Beures, tapes i música en directe: així celebra Cal Rosal la Festeta de la Cervesa
-
Societat Hostaleria i Turisme celebra els 25 anys de la Cuina del Bolet amb un sopar de gala
-
Societat El Berguedà reclama a Red Eléctrica que faci realitat la subestació del polígon d'Olvan
-
Societat Fira de Santa Tecla 2025: programa, dates i horaris
-
Societat Les pluges regulars pronostiquen una bona temporada boletaire
-
Societat Finalitza la vaga a Liven-Paulig sense lligar cap acord sobre el conveni