L'opinió de la ciutadania és important per confeccionar la nova Estratègia Berguedana 2015-2020. En aquest sentit, l'Agència de Desenvolupament del Berguedà (ADBerguedà) ha dissenyat una enquesta on-line on els ciutadans poden opinar sobre determinats temes, així com realitzar-hi diverses aportacions.
El text sobre el qual es basa l'enquesta va sortir d'una sessió participativa de treball i reflexió que es va fer el passat mes de setembre, on es van posar les bases del nou full de ruta comarcal. Aquesta reunió va comptar amb una seixantena de persones vinculades a entitats i institucions del Berguedà, i va aprofundir sobre els objectius prioritaris a l'hora d'avançar en l'especialització sectorial i tecnològica. Entre aquests, es van analitzar els recursos naturals, el turisme, l'energia, la biomassa, la indústria tèxtil i l'agroalimentació.
L'enquesta on-line per opinar sobre tots aquests motor econòmics es podrà contestar fins el proper 5 de febrer. L'objectiu de l'Agència, segons han informat, és realitzar un document el “més realista i ajustat” possible, que ajudi a generar noves visions, i que contribueixi en el desenvolupament econòmic de la comarca.
Demanen l'opinió de la ciutadania sobre l'Estratègia Berguedana 2015-2020
L'ADBerguedà elabora una enquesta on-line que tots els ciutadans poden contestar
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2016 a les 18:38
Actualitzat el 14 de gener de 2016 a les 18:42
Et pot interessar
-
Societat
El Projecte Antena assoleix les firmes per impulsar la consulta sobre la torre de telecomunicacions
-
Societat
La Fira de Tots Sants de Bagà desplegarà desenes de parades i una agenda cultural diversa
-
Societat
El Berguedà reflexiona sobre el futur socioeconòmic en una jornada a Cal Vidal
-
Societat
El manual d'acollida del Camí dels Bons Homes es fa lloc al Global Ecotourism Forum 2025
-
Societat
Berga engega el cicle «Trilogia de la mort» parlant de cinema de terror
-
Societat
Tres eixos, 27 accions i 12,5 milions d'euros: les propostes per transformar el Barri Vell de Berga
