Diversos membres del clan dels Catoños de Berga, relacionats amb la mort del jove berguedà Josep Maria Isanta durant la Patum del 2005, s'han lliurat aquest dimarts d'ingressar a la presó. Ha estat gràcies a un acord de conformitat entre les parts, que ha permès que la dotzena d'acusats acceptessin penes inferiors als dos anys, segons informa Nació Digital a través de l'Agència Catalana de Notícies (ACN).
La vista jutjava la quantitat de drogues que es va trobar a casa dels acusats el 2006 quan, diversos registres de la policia, van treure a la llum quantitats de hashish i cocaïna, balances de precisió i més de 5.000 euros en metàl·lic.
Malgrat això, el fet d'haver-se desintoxicat des de llavors, ha permès aplicar-los un atenuant al delicte de tràfic de drogues del qual se'ls acusava, ique les parts poguessin arribar a un acord abans d'iniciar el judici, que havia de durar diversos dies.
Els Catoños no aniran a la presó per tràfic de drogues, després d'un acord entre les parts
Abans d'entrar a judici se'ls ha aplicat l'atenuant de desintoxicació
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2015 a les 20:04
Et pot interessar
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 11, 12 i 13 de juliol
-
Societat La benedicció dels vehicles pels Cristòfols a Berga canvia d'ubicació aquest 2025