La Molina rep un 17% més de visitants en temporada d'estiu respecte l'any passat

L'estació ha rebut unes 31.637 persones des de l'inici de l'estiu

Publicat el 23 d’agost de 2017 a les 15:11
Actualitzat el 23 d’agost de 2017 a les 15:14
És estiu però l'activitat no s'atura a les estacions d'esquí. Així ho demostren les dades de visitants de La Molina, que ha rebut des de l'inici de la temporada d'estiu, un 17% més de persones respecte l'any passat. 

En concret, han estat 31.637 visitants, el que representa un augment del 17% respecte a la temporada anterior.  Aquest increment es distribueix en usuaris del telecabina (14.127), Bike Park (6.526) i usuaris de la resta d’activitats de lleure en família i d’aventura de l’estació (10.984). Amb aquestes dades es demostra l’interès que desperten les activitats d’estiu que organitza l’estació per a famílies i grups d’amics. 

La Molina representa, així, l’aposta de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) per a la realització d’activitats d’oci, entreteniment i esport a les estacions durant la temporada d’estiu. Els packs per a famílies i grups d’amics faciliten la possibilitat de gaudir d’un dia a l’alta muntanya amb tots els serveis i les comoditats que també s’ofereixen a l’hivern. La desestacionalització de les estacions amb la diversificació i increment d’activitats que aquest any s’ofereixen està adquirint una bona rebuda pels usuaris, i les dades així ho mostren.