Aixi esta Rasos de Peguera! 5cm @alexmegapc @meteocat @meteopolita @P4Estacions @Vakapiupiu @ pic.twitter.com/vsPkW9tptE
— adri_vazqqq (@BerenguerAdria) January 19, 2024
També neva a Gósol, a la cota 1.500, que ha arrencat la jornada amb la nevada a tocar i, des del migdia, s'hi troba de ple. En canvi, i segons la predicció municipal del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) només veuran caure alguns flocs tímids entre la pluja a altres poblacions en alçada de l'Alt Berguedà com Saldes, Vallcebre i Castellar de n'Hug.
La cota ya va baixant i a Gósol neva intensament❄❄ pic.twitter.com/vtYtopugt7
— MeteoGósol (@MeteoGosol) January 19, 2024
Cal recordar que el Berguedà era una de les 10 comarques on la jornada d'aquest divendres hi havia activada l'alertes de perill moderat per la neu. En tot cas, l'episodi de precipitacions generalitzades a la comarca farà retirada a la nit, oferint un cap de setmana amb temperatures a l'alça i marcats pels núvols matiners i el sol al migdia i mitja tarda.
[noticia]27586[/noticia]