L’Associació de Propietaris de Parcel·les del Polígon Industrial La Valldan dona 1.000 euros a la Fundació Privada Pro Disminuïts Psíquics del Berguedà. L’acte, que va tenir lloc el 20 de maig, té la voluntat de reforçar les aliances ja existents entre el teixit associatiu del Berguedà i promoure la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual a la societat.
Amb aquest donatiu, l’Associació de Propietaris de Parcel·les del Polígon Industrial La Valldan, vol donar tot el seu suport a aquesta bona causa. “Som conscients del poc suport tant polític com civil que afecta a la Fundació i volem posar llum a aquesta problemàtica del Berguedà”, afirma Miquel Canal, president de l’Associació.
El donatiu, que va ser aprovat per la Junta Directiva durant la reunió ordinària del 5 de maig, servirà per millorar les instal·lacions del Taller Coloma. D’aquesta manera, comenta Ester Comellas, gerent de la Fundació, “es podrà reparar el mobiliari i condicionar-lo adequadament per seguir realitzant tasques d’acompanyament”.
Van participar a l’entrega Miquel Canal, president de l’Associació de Propietaris de Parcel·les del Polígon Industrial La Valldan, i Joan Corominas, membre de la Junta de l’Associació de Propietaris de Parcel·les del Polígon Industrial La Valldan, Cecília Camprubí, presidenta de la Fundació Privada Pro Disminuïts Psíquics del Berguedà i Ester Comellas, gerent de la Fundació, acompanyats de diferents treballadors de la Fundació.
L’Associació del Polígon de la Valldan dona 1.000 euros a la Fundació Pro Disminuits Psíquics del Berguedà
Vol ajudar a incentivar la inclusió social i millora de qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental i dificultats en el desenvolupament
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2021 a les 16:40
Et pot interessar
-
Societat Beures, tapes i música en directe: així celebra Cal Rosal la Festeta de la Cervesa
-
Societat Hostaleria i Turisme celebra els 25 anys de la Cuina del Bolet amb un sopar de gala
-
Societat El Berguedà reclama a Red Eléctrica que faci realitat la subestació del polígon d'Olvan
-
Societat Fira de Santa Tecla 2025: programa, dates i horaris
-
Societat Les pluges regulars pronostiquen una bona temporada boletaire
-
Societat Finalitza la vaga a Liven-Paulig sense lligar cap acord sobre el conveni