Els positius per Covid-19 a les escoles del Berguedà segueixen creixent. Actualment a la comarca hi ha total de 73 alumnes i vuit docents confinats per positius de coronavirus. Però gairebé tots estan concentrades en una sola escola. Segons les dades facilitades pel Departament de Salut, a l’Escola Xarxa de Berga hi ha un grup confinat, que representa 67 alumnes i 7 docents o personals d’administració.
Una xifra que aglutina gairebé tots els casos de la comarca. La resta d’escoles afectades no tenen cap grup confinat, però sí que tenen diversos alumnes i un docent seguint la quarantena. Aquests centres educatius són: l’Institut Guillem de Berguedà de Berga (2), l’Escola Santa Maria d’Avià (2), l’Escola Santa Eulàlia de Berga (2), i l’Escola Sant Joan de Berga (1).
Sigui com sigui, cal tenir en compte que aquestes dades són les que ofereix cada centre al Departament d’Educació i presenten alguns retards en la notificació i, a vegades, errors. En ocasions, per exemple, centres totalment confinats afirmaven que no tenien cap classe tancada o no s’hi havia detectat cap positiu.
[plantillacoronavirus]
L’Escola Xarxa de Berga té 67 alumnes i 7 docents confinats per positius de Covid-19
A la resta de la comarca hi ha 6 alumnes i 1 docent més que estan seguint la quarantena

- Escola Xarxa de Berga -
- Escola Xarxa
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2021 a les 12:12
Et pot interessar
-
Societat Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga
-
Societat Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència