Aquesta setmana s’ha donat a conèixer el projecte Algèmica Sport Team, una nova iniciativa que pretén fomentar l‘adquisició d’uns hàbits saludables entre els amants del trail running i de l’esport en general, a través de la formació d’un equip d’atletes i d’un pla pilot. La idea està impulsada pel Centre de Teràpies Algèmica (Maria Cosp), ubicat a Berga.
L’equip de curses de muntanya, format per un conjunt d’atletes d’un nivell competitiu destacat, s’estrenarà el dia 24 de setembre coincidint amb la disputa de la Salomon Ultra Pirineu. Els integrants han acceptat participar en un pla pilot per desenvolupar i implementar una sèrie de circuits terapèutics basats en la salut esportiva integrativa.
Gràcies a això, tots ells es beneficien d’una estratègia integral d’assessorament esportiu feta a mida que els permet optimitzar els seus resultats esportius a mitjà i a llarg termini, gaudint al màxim de la seva pràctica esportiva. Els integrants del nou equip són Josep Rovira, Clàudia Sabata, Jordi Noguera, Marc Vilà i Jordi Massaguer.
Algèmica té dos objectius: conscienciar els esportistes (ja siguin professionals, semiprofessionals o aficionats) de la importància que té gaudir d’un seguiment estructural, nutricional, metabòlic i biomecànic adequat a les necessitats concretes del seu organisme i; per altra banda, mentalitzar-los de fins a quin punt una mala praxis esportiva pot repercutir negativament en el seu rendiment i en la seva salut.
Durant els dies 22 i 23 de setembre, Algèmica estarà a la Fira que s’organitza en el marc de l’Ultra Pirineu per donar a conèixer el projecte més a fons. Els terapeutes portaran a terme allà una tasca informativa i d’assessorament.
Neix Algèmica Sport Team a Berga, el primer equip de trail que vetlla per la salut
El Centre de Teràpies Algèmica (Maria Cosp) de Berga impulsa la iniciativa |L’equip s’estrenarà a la Salomon Ultra Pirineu
ARA A PORTADA
-
Què pensen els autors de Sant Jordi? Una cinquantena d'entrevistes per conèixer-los a fons Arnau Urgell i Vidal
-
-
Joies amagades de Sant Jordi: les recomanacions de 10 llibreries Arnau Urgell i Vidal | Marc Orts i Cussó | Gerard Mira
-
Jutgen un advocat per falsificar informes d'hospitals de Manresa i Berga per obtenir prestacions Pere Fontanals
-
Sílvia Orriols confirma la regidora Judit Vinyes com a candidata d'Aliança a Berga Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
20 de setembre de 2016 a
les 18:47
Actualitzat el
20 de setembre de 2016 a les
18:49
Et pot interessar
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
-
Societat
Puig-reig engega una campanya de mecenatge per restaurar vitralls de l'església de Sant Josep
-
Societat
Mor Beneta Comellas, dissenyadora i «ànima» de TV Berguedà
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
