
Aura Garrido i Mario Casas, dos dels actors de la nova sèrie de Netflix. Foto: Promocional
El convent de Sant Francesc de Berga acollirà el rodatge de la nova sèrie de Netflix "El inocente" el 7, 8, 9 i 10 de gener i es busquen figurants per participar-hi. El thriller, dirigit per Oriol Paulo (Barcelona, 1975), està protagonitzat pels actors Mario Casas, Aura Garrido i Alexandra Jiménez.
Una empresa de càsting busca a Berga nens i nenes de 6 o 8 anys i adolescents d'entre 13 i 16 anys per a figuració per participar al rodatge de la sèrie. Els interessats en l'oferta han d'enviar un correu electrònic a elinocente@gmail.com amb còpia del DNI, número de la Seguretat Social, foto del cos sencer, alçada, talles i telèfon. Es tracta d'un treball remunerat, segons han informat.
La sèrie és l'adaptació de la novel·la homònima de Harlan Coben. Al llarg de vuit capítols, Mario Casas i Aura Garrido es posen a la pell de Mateo i Olivia, una parella que haurà de refer la seva vida per segona vegada després de rebre una pertorbadora notícia.
La sèrie és l'adaptació de la novel·la homònima de Harlan Coben. Al llarg de vuit capítols, Mario Casas i Aura Garrido es posen a la pell de Mateo i Olivia, una parella que haurà de refer la seva vida per segona vegada després de rebre una pertorbadora notícia.
Una nit de fa nou anys, Mateo intercedeix innocentment en una baralla i acaba convertint-se en un assassí. Ara és un ex convicte que no dona res per segur. La seva dona, Olivia, està embarassada i tots dos estan a punt d'aconseguir la casa dels seus somnis, però una trucada inexplicable des del mòbil de l'Olivia torna a destrossar la vida del Mateo per segona vegada.
El convent de Sant Francesc de #Berga serà escenari de la gravació d'una part de la nova sèrie de #Netflix "El inocente". Busquen berguedans (infants i adolescents) per al càsting. Us hi animeu?? #elinocente @NetflixES #Berguedà pic.twitter.com/y4tF5e6gcQ
— Roser Rifà (@soclaroser) December 3, 2019