Olvan serà l'escenari, aquest diumenge, de la tercera cursa de motocròs del Campionat de Catalunya. Com en el mundial, l'organització anirà a càrrec del Motoclub Baix Berguedà, que acollirà pilots de les categories MX1, MX2, MX3, MX4, MX5 i MX Elit.
De fet, la cursa d’aquest cap de setmana marcarà l’equador del campionat, amb Oriol Casas (MX2), Sandro Marcos (MX3), Ladislao Cernadas (MX4), Narcís Sánchez (MX5) i Sergio Castro (MX Elit), com a preferits, tot i que només Marcos ha aconseguit la victòria en totes les mànigues que ha disputat, amb 40 punts per sobre del segon classificat, Joel Lozano.
Per contra, en la categoria MX1, després de dues curses i quatre mànigues, David Rodríguez només encapçala la classificació per quatre punts de marge per sobre d’Èric Izquierdo.
Després de la cursa d’Olvan, però, i havent passat per Rufea i Ponts, encara caldrà passar per Salomó, Bellpuig i Almenar.
Olvan serà l’escenari de la tercera cursa de motocròs del Campionat de Catalunya
Societat
El Berguedà acollirà les curses de les categories MX1, MX2, MX3, MX4, MX5 i MX Elit
ARA A PORTADA
-
Successos El risc extrem d'incendi obliga a tancar els aparcaments i prohibir el bany a la riera de Merlès Agència Catalana de Notícies
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
-
-
Cultura El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família Redacció
Publicat el
05 de maig de 2016 a
les 16:56
Actualitzat el
05 de maig de 2016 a les
17:01
Et pot interessar
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
