L’Ajuntament de Berga ha reobert aquest divendres al migdia el pont de la Fàbrega al trànsit de vehicles, un cop completades el gruix de les obres de reparació i millora que s’hi han fet durant la tardor. D’aquesta manera queda restablert l’accés principal al veïnat de Noet, tancat als vehicles d’ençà de la forta tempesta que va esfondrar part del pont el juliol de 2020, obligant els veïns i veïnes a utilitzar accessos alternatius.
L’obra ha permès la reparació del pont i la pavimentació dels accessos, però també ha inclòs millores en la seguretat que el veïnat havia reivindicat durant dècades. Concretament, el projecte ha contemplat l’ampliació de l’amplada de pas del pont per a millorar la circulació dels vehicles agrícoles, així com la instal·lació de baranes de seguretat a ambdós costats, que afavoriran el pas segur dels vehicles, però també del gran nombre de vianants i esportistes que freqüenten la zona.
Els pròxims dies s’enllestiran els últims acabats, amb actuacions que poden implicar algun tall puntual de trànsit. L’obra l’ha executat l’empresa Aïllaments i Instal·lacions Rial, S.L. per un import de 69.125,69 € (IVA inclòs).
Reobren al trànsit el pont de la Fàbrega de Berga, l'accés principal al veïnat de Noet
El pont portava des del juliol del 2020 tancat per una esllavissada
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2021 a les 15:13
Et pot interessar
-
Societat
La Corrida de Puig-reig 2026: programa, dates i horaris
-
Societat
Els pagesos de la Catalunya Central aixequen el tall a la C-16
-
Societat
Puig-reig ja disposa de la pista d'atletisme
-
Societat
Els pagesos de la Catalunya Central mantenen el tall de la C-16 a l'espera de la reunió amb Illa
-
Societat
L'Ateneu Cooperatiu acompanya vuit entitats al Berguedà durant el 2025
-
Societat
«Ara estem més emprenyats que abans»: l'acord entre la UE i Mercosur escalfa els ànims a la C-16
