L’Ajuntament de Berga ha reobert aquest divendres al migdia el pont de la Fàbrega al trànsit de vehicles, un cop completades el gruix de les obres de reparació i millora que s’hi han fet durant la tardor. D’aquesta manera queda restablert l’accés principal al veïnat de Noet, tancat als vehicles d’ençà de la forta tempesta que va esfondrar part del pont el juliol de 2020, obligant els veïns i veïnes a utilitzar accessos alternatius.
L’obra ha permès la reparació del pont i la pavimentació dels accessos, però també ha inclòs millores en la seguretat que el veïnat havia reivindicat durant dècades. Concretament, el projecte ha contemplat l’ampliació de l’amplada de pas del pont per a millorar la circulació dels vehicles agrícoles, així com la instal·lació de baranes de seguretat a ambdós costats, que afavoriran el pas segur dels vehicles, però també del gran nombre de vianants i esportistes que freqüenten la zona.
Els pròxims dies s’enllestiran els últims acabats, amb actuacions que poden implicar algun tall puntual de trànsit. L’obra l’ha executat l’empresa Aïllaments i Instal·lacions Rial, S.L. per un import de 69.125,69 € (IVA inclòs).
Reobren al trànsit el pont de la Fàbrega de Berga, l'accés principal al veïnat de Noet
El pont portava des del juliol del 2020 tancat per una esllavissada
Ara a portada
-
Societat Més de 800 persones demanen una consulta per la ubicació de l'antena de telefonia de Puig-reig Lídia López
-
Societat La preocupació per la vulnerabilitat davant del tall de llum també impacta els berguedans Lídia López
-
Societat Dels canvis als protocols a l'agraïment al personal: el balanç de l'apagada de Berga Lídia López
-
Societat Berga torna a la normalitat i clou el desplegament excepcional d'una jornada inusual Lídia López
-
Societat El Berguedà recupera el subministrament elèctric després de vuit hores d'aturada Lídia López
Publicat el 03 de desembre de 2021 a les 15:13
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Berga vol incorporar canvis al mercat setmanal
-
Societat Els Divendres Panxo arriben a la desena edició amb un programa divers durant dos mesos
-
Societat La Casa a Serra d'Ordal guanya el Premi Millor Habitatge Bioconstruït del 2025
-
Societat Així és el Mòdul Berguedà, una caseta per fires pensada i elaborada a la comarca