Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest dimecres al migdia un home de 44 anys que ha resultat ferit pels volts del migdia després de caure en una zona boscosa, prop de la carretera del Jou, al terme municipal de Guardiola de Berguedà.
Segons han explicat a NacióBerguedà, l'home ha estat traslladat amb un tot terreny fins a la zona on l'esperava l'ambulància, ja que aquest darrer vehicle no tenia bon accés pel camí de terra. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha evacuat fins a l'Hospital Comarcal Sant Bernabé amb una fractura de tíbia i peroné.
Rescatat un home de 44 anys ferit a Guardiola de Berguedà
Una ambulància l'ha traslladat fins a l'hospital de Berga
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2016 a
les 18:21
Actualitzat el
20 de juliol de 2016 a les
18:32
Et pot interessar
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
