La secció berguedana del Rotary Club ha decidit tornar a convocar, després d'un any de recés, el premi Protagonistes del Demà, que reconeix la tasca d'aquells estudiants excel·lents acadèmicament que, a més, demostrin implicació social o empatia amb entitats, habilitats d'expressió oral i capacitat de síntesi. Rotary, però, no ho farà com fins ara, ja que el concurs està totalment remodelat.
Cada estudiant que hi participi, haurà de lliurar el treball de recerca i defensar-lo oralment davant d'un tribunal. També haurà de presentar un informe de l'institut amb el seu expedient acadèmic i pesonal. A partir d'aquí, es valoraran tots els treballs entregats, així com el perfil del concursant, i es donarà un únic premi de 1.000 euros. Aquests diners, s'hauran de gastar obligatòriament en el pagament de la matrícula o de Cicles Formatius de Grau Superior, i també es donaran 500 euros al centre per gastar en material escolar.
Segons ha manifestat el club, els concursants i els treballs seran valorats per un tribunal format per persones de “reconegut prestigi personal i professional”, relacionades amb la comarca i alienes a Rotary Club.
Rotary Club del Berguedà reprèn el premi Protagonistes del Demà
El guanyador s'endurà 1.000 euros i 500 euros pel centre
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2015 a les 09:21
Et pot interessar
-
Societat Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga
-
Societat Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència