Els cotxes estan gairebé parats a la carretera C-16 entre Bagà i la Nou de Berguedà en sentit sud, en motiu de l'operació tornada del Pont de la Puríssima. Així ho ha informat el Servei Català de Trànsit, que ha especificat que les retencions més importants es troben entre el quilòmetres 117, situat a Bagà, i el 111, a l'altura de la Nou de Berguedà.
Segons han indicat, el màxim nivell de retencions s'ha establert el matí d'aquest dilluns, amb gairebé 12 quilòmetres de cua a la C-16. En aquests moments, els vehicles circulen molt lentament, amb parades circumstancials, i es preveu que sigui així durant les properes hores.
De fet, Trànsit ja va posar en marxa des de diumenge un dispositiu especial a la C-16 per l'operació tornada d'aquest cap de setmana llarg. Concretament, s'han cancel·lat els carrils lents i a Berga s'ha habilitat un carril de baixada addicional.
Sis quilòmetres de cua a la C-16 entre Bagà i la Nou de Berguedà
El Servei Català de Trànsit indica que al matí d'aquest dilluns s'han arribat a formar cues de 12 quilòmetres

ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2014 a les 17:07
Actualitzat el 08 de desembre de 2014 a les 21:43
Et pot interessar
-
Societat Olvan i Cal Rosal es llencen de cap a l'estiu amb activitats fins entrat l'agost
-
Societat Cal Guitart abandona el carrer Major i enceta una nova etapa al Vall
-
Societat El Tossalet acomiada set treballadors que demanen la readmissió fent una crida al boicot
-
Societat El 40% dels turistes que visiten el Berguedà arriben durant l'estiu
-
Societat «Hi havia força gent que no sabia on coi anava»
-
Societat «Ara estic bé, però crec que em posaré nerviosa quan pugi les escales»