[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ETZrlGz4J8Q[/youtube]
Els berguedans i membres dels Mountain Runners del Berguedà Jordi Uró i Rosa Valls es van convertir al setmana passada en campions de Catalunya de Raquetes de Neu. Va ser després de la Err-Puigmal de l'Alta Cerdanya, amb un entorn plenament nevat, on van gaudir i poder disputar la prova que els va portar al liderat.
En aquest vídeo, els dos guanyadors, així com el seleccionador català, Just Sociats, expliquen l'experiència que van viure. Una cursa dura, segons van afirmar, però també agradable per l'entorn i per la gran quantitat de neu.
VÍDEO L'experiència de Jordi Uró i Rosa Valls al Campionat de Catalunya de raquetes de neu
Els berguedans i membres dels Mountain Runners del Berguedà van quedar líders
- Vídeo del Campionat.
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
06 de març de 2016 a
les 20:12
Actualitzat el
06 de març de 2016 a les
20:20
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
