Un mínim de dues persones han resultat ferides aquest diumenge a la tarda, en la topada entre quatre vehicles que s'ha produït a l'interior del túnel de Guardiola de Berguedà, segons han informat els Mossos d'Esquadra.
El xoc, han indicat, s'ha ocasionat a les 16.41 hores, al punt quilomètric 115, i ha obligat a tallar totalment la via durant més de dues hores, amb desviaments per l'interior del poble en els dos sentits. Actualment, però, ja s'ha restablert la circulació.
No obstant això, l'alt volum de trànsit, sumat a l'accident, està generant importants retencions, que en aquest tram concret han arribat fins als 6,5 quilòmetres.
Xoquen quatre vehicles dins del túnel de Guardiola de Berguedà
Els Mossos d'Esquadra informen d'un mínim de dos ferits
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2017 a les 17:34
Actualitzat el 05 de març de 2017 a les 19:05
Et pot interessar
-
Societat
El Berguedà celebra la salut: la comarca no ha venut cap premi gros de la loteria de Nadal
-
Societat
Una prèvia de Nadal blanca a l'Alt Berguedà
-
Societat
La Cambra dona suport al projecte per a la construcció d'una central reversible a la Baells
-
Societat
El Pla de Barris de la Generalitat passa de llarg el Berguedà
-
Societat
L'ACA posa a prova les sirenes que han d'alertar la població del trencament de la presa de la Baells
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 19, 20 i 21 de desembre
