El grup municipal de Ciutadans a l'Ajuntament de Sabadell proposarà crear una comissió especial oberta a les entitats i la ciutadania que organitzi un acte oficial de commemoració de la Constitució espanyola. La proposta la farà en el proper ple en forma de moció.
Així, Ciutadans demanarà "una modificació del reglament de Protocol i Cerimonial de l'Ajuntament de Sabadell perquè s'inclogui en el capítol 2 un nou article denominat commemoració del Dia de la Constitució". La inclusió de l'article en el reglament és el pas previ a la creació de la comissió especial.
El portaveu de Ciutadans, Joan García, creu "essencial" que es faci un acte d'homenatge a la Carta Magna perquè la seva aprovació "va suposar l'inici d'uns dels períodes de major progrés i benestar de la història d'Espanya, Catalunya i Sabadell".
Ciutadans vol que Sabadell celebri oficialment el dia de la Constitució espanyola
La proposta la farà en el proper ple en forma de moció
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de novembre de 2015 a les 16:56
Et pot interessar
-
Política Uns 3.000 jutges i fiscals es manifesten contra el govern espanyol davant el Tribunal Suprem
-
Política Junqueras dona marge al PSOE pel finançament: «És més important el contingut»
-
Política La reunió pel finançament singular se celebrarà el 14 de juliol
-
Política PSC i Junts a Barcelona: mateix model de ciutat, cap concessió
-
Política Feijóo encara un congrés plàcid després de silenciar el contrapoder d'Ayuso
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán