Quatre associacions de jutges i tres de fiscals han anunciat la convocatòria d'una jornada de vaga pel proper 22 de maig. A més, també informen que faran aturades parcials d'una hora els dies 19 i 26 d'abril i el 3 i 10 de maig.
A través d'un comunicat, els jutges i fiscals asseguren que s'han buscat vies alternatives a la vaga però lamenten que han estat "desateses". Els motius que han portat a la convocatòria de vaga són la reclamació de reforçar la independència judicial, la modernització d'administració de la justícia i les condicions dels jutges i els fiscals.
Les associacions que signen el decret de convocatòria de vaga són l'Associació Professional de la Magistratura, l'Associació Judicial Francisco de Vitoria, Jutges per la Democràcia, el Fòrum Judicial independent, l'Associació de Fiscals, la Unió Progressista de Fiscals i l'Associació Professional i Independent de Fiscals.
Convocada una vaga de jutges i fiscals a tot l'Estat el proper 22 de maig
També faran aturades parcials d'una hora els dies 19 i 26 d'abril i el 3 i 10 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2018 a les 10:30
Et pot interessar
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Educació atura l'adjudicació de places docents per incidències en el sistema
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes