Alec Baldwin trenca el silenci després del tràgic tret: «Era la meva amiga»

L'actor reconeix que està en contacte "constant" amb el marit de la companya de rodatge que va matar accidentalment

Publicat el 02 de novembre de 2021 a les 11:54
L'actor Alec Baldwin ha mantingut silenci des que va protagonitzar el tràgic incident durant el rodatge, en què es va disparar una arma que suposadament no estava carregada i va posar fi a la vida de la directora de fotografia Halyna Hutchins.

L'intèrpret ha mirat d'allunyar-se de la pressió dels mitjans instal·lant-se a Vermont, Alec Baldwin ha evitat parlar amb els mitjans de comunicació. Per allunyar-se de la pressió mediàtica l'actor s'ha instal·lat en un petit poble de Vermont, on va atendre els fotògrafs.

"Era la meva amiga. El dia que vaig arribar al rodatge vam anar a sopar amb el Joe [Souza]. Érem un equip de rodatge molt cohesionat", va explicar Baldwin sobre la fotògrafa. Baldwin ha explicat que el marit de la cinematògrafa morta està "en xoc" i que estan "en contacte constant amb ell".

L'intèrpret també ha explicat que "a vegades hi ha accidents als rodatges, però res semblant al que ha passat", i ho ha descrit com "un episodi entre un trilió". A més, Baldwin ha defensat reglamentar l'ús d'armes als rodatges. "Tot el que sigui protegir la seguretat de les persones en els rodatges, hi estic totalment a favor", ha dit. 

Finalment, l'actor ha demanat que els fotògrafs deixessin de perseguir-lo. "Feu-me el favor. Els meus fills són al cotxe plorant. He sortit a parlar amb vosaltres per una qüestió de cortesia, però no estic autoritzat a dir res sobre la investigació", ha dit abans de marxar.

[plantillavirals]