[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YMDt5ArBilE[/youtube]
Les cosines és el segon senzill del quart disc de Manel, titulat Jo competeixo, que sortirà el proper 8 d'abril i que tindrà el seu primer concert de presentació el 13 de maig a Banyoles. Seguint la línia de Sabotatge, el primer single, aquest segon també compta amb bases electròniques.
El nou àlbum, que constarà d'onze cançons, es vendrà en format físic –CD i doble vinil– i digital. A diferència dels treballs anteriors, per a aquest nou disc Manel ha comptat amb el productor nord-americà Jake Aron, que ha col·laborat amb artistes com Grizzly Bear, Jamie Lidell, tUnE-yArDs i Chairlift i ha produït el debut del raper Le1f, entre d’altres.
El concert de presentació del nou àlbum serà el pròxim 4 de juny al Primavera Sound, on ja no queden entrades per a aquest dia. Més enllà de Banyoles, seran a Tàrrega el 15, a Valls el 20 i a Inca, a les Illes Balears, el 27. Totes les actuacions tindran lloc en espais urbans a l'aire lliure i d'aforament limitat. L’àlbum es publica el pròxim 8 d’abril.
També el presentaran al Festival de les Arts de València (10 de juny), a Nos Primavera Sound de Port (11 de juny), al festival Vida de Vilanova i la Geltrú (11 de juliol), al Canet Rock (2 de juliol), al Festival Internacional de Música de Cambrils (30 de juliol) i al Fòrum Romà d'Empúries (13 d'agost).
ÀUDIO «Les cosines», el segon senzill del disc «Jo competeixo» de Manel
El disc veurà la llum el proper 8 d'abril i el primer concert de presentació serà a Banyoles el 13 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2016 a les 05:25
Et pot interessar
-
Cultura L'alcaldessa de Palafrugell dona per fet que el públic cantarà «El meu avi» i es regira contra les acusacions de censura
-
Cultura Torna Oasis: deu cançons per posar-se a to abans de la gira
-
Cultura Descobreixen sense voler una pintura inèdita de Lola Anglada
-
Cultura El MNAC manté l'esperança que el jutjat valori «la incapacitat tècnica» d'executar la sentència
-
Cultura El jutjat d’Osca no inicia l’execució forçosa de la sentència de Sixena a l’espera de rebre la sentència del Suprem
-
Cultura «Encara em costa entendre com els pares van posar en risc la vida per canviar realment el món»