El Gran Teatre del Liceu certifica l'excel·lent inici de temporada, on pràcticament ha assolit el ple en totes les funcions, amb les xifres d'assistència de Benvenuto Cellini, l'òpera dirigida pel Monty Python Terry Gilliam. L’ocupació global ha estat del 99,1% en les tres primeres produccions del curs: l'òpera inaugural Nabucco, El llac dels cignes i Benvenuto Cellini. A més, de les vint-i-una funcions que s’han realitzat fins ara, en divuit ocasions s'ha penjat el cartell de "sold out".
Segons explica la històrica sala barcelonina, les xifres han estat possibles gràcies a la venda realitzada a no abonats al Liceu, que ha representat el 36,3% del total, l’equivalent a 17.099 espectadors, destacant-ne l’atracció de nous públics, especialment joves.
Benvenuto Cellini, tot un èxit
Benvenuto Cellini, l’òpera d’Hector Berlioz, ha exhaurit totes les localitats amb una ocupació mitjana del 97’5% i 13.391 espectadors al llarg de sis representacions, tres de les quals han penjat el cartell d'entrades exhaurides. Del total de localitats venudes, un 37% (4.967) corresponen a espectadors no abonats.
La bona acollida de Benvenuto Cellini va precedida pel 100% d’ocupació d’El llac dels cignes, amb 10.864 espectadors, i Nabucco, amb 22.899 espectadors, dels quals 8.201 eren no abonats. Es consolida així unes bones dades per a l'inici de la nova temporada 2015/16 del Gran Teatre, que continua el proper 4 de desembre amb Lucia di Lammermoor i el debut mundial del tenor Juan Diego Flórez en el rol d’Edgardo.
«Benvenuto Cellini» exhaureix les entrades per a totes les funcions
El Liceu assoleix el 99,1% d’ocupació a les tres primeres produccions de la temporada | L'atracció de nous públics i les vendes a no abonats, claus en un gran inici
Ara a portada
Publicat el 20 de novembre de 2015 a les 09:13
Et pot interessar
-
Cultura Instruments de plàstic, promeses buides de so
-
Cultura Pere Lluís Font: «Els catalans tenim tendència a la servitud voluntària perquè ser lliure costa»
-
Cultura Tots els detalls del nou Festival Grec a Barcelona: el retorn dels grans noms internacionals
-
Cultura Un passeig pel Titanic, des de la seva construcció fins al seu tràgic enfonsament