Concretament, aposta per la difusió de la cultura catalana i l'accés a continguts en català; la informació, l'entreteniment, la cultura i l'educació; l'ampliació de públics; la transformació digital o els objectius de lideratge i de consolidació com a motor de la indústria audiovisual catalana.
La CCMA busca així adaptar-se als nous hàbits de la ciutadania i del nou ecosistema audiovisual. El Pla Estratègic defineix el camí per fer aquesta evolució, un projecte que ha nascut dins de la Corporació i que incorpora aportacions del col·lectiu professional i dels principals agents audiovisuals.
En declaracions a l'ACN prèvies a la presentació, la presidenta de la CCMA, Rosa Romà, ha assegurat que el procés de refundació ha de "continuar per ser encara més importants per a la vida de les persones que miren i escolten els mitjans públics". "I rellevants també per aquells que encara no ho fan", ha afegit.
En aquest sentit, defensa que cal que els mitjans de la CCMA evolucionin per adaptar-se "millor" als nous hàbits i interessos amb l'objectiu per enfortir la llengua, la cultura i la cohesió de la societat catalana "en tota la seva diversitat", amb un servei públic audiovisual "de qualitat, en català i digitals".
Pla Estratègic CCMA by naciodigital on Scribd