Els Amics de les Arts tornen als escenaris

Publicat el 09 de març de 2012 a les 09:31
Els Amics de les Arts al teatre Kursaal durant el concert de presentació del seu nou disc 'Espècies per catalogar'. Foto: Estefania Escolà/ACN

Els Amics de les Arts han començat la gira del nou disc "Espècies per catalogar". L'esperat retorn ha estat al teatre Kursaal de Manresa aquest dijous a la nit com ja tenien previst.
Fa poc més d'un any que van baixar dels escenaris amb el final de gira de "Bed&Breakfast", el seu primer disc. Ara han tornat amb moltes ganes estrenant-se al teatre Kursaal en un concert on les entrades estaven esgotades ja des de fa mesos, com també les d'aquest divendres al mateix teatre.

Els Amics de les Arts s'han guanyat un públic fidel de totes les edats que, segons el grup explicava quan van treure el disc a una entrevista Nació Digital, "sempre han premiat que fóssim sincers". Després de vendre més de 30.000 còpies de Bed&Breakfast, ara els Amics de les Arts han captivat amb el nou espectacle en què el quartet ha repassat les dotze cançons d''Espècies per catalogar'. Tot i que només fa tres setmanes que el nou disc és al mercat, el públic ha demostrat haver tingut el temps suficient per aprendre les lletres de temes com 'Lousiana els camps de cotó' o 'Monsieur Cousteau'. El quartet però, no ha oblidat els èxits del seu primer disc i al so de 'L'home que treballa fent de gos' o 'Jean-Luc' els espectadors han fet vibrar el teatre.

Al final del concert, Joan Enric Barceló, Eduard Costa, Ferran Piqué i Dani Alegret han signat els discos dels seus seguidors.