Els Catarres tornaran als escenaris durant la segona edició del Cruïlla de Primavera, el 6 d'abril del 2018. El grup presentarà el quart disc quan farà tot just un any i sis mesos que van acomiadar-se dels seus seguidors per "agafar energia". Els d'Aiguafreda han evitat concretar com serà el nou treball però han avançat que deixaran de ser "únicament" un grup acústic per passar a tenir cançons "més potents", "ballables" i "plenes" amb una sonoritat "més elèctrica". El conjunt ha explicat que entraran a gravar a l'estudi la segona setmana de gener, deixant la porta oberta a possibles col·laboracions d'altres artistes al nou àlbum.
Roser Cruells, membre del grup, ha recordat que el grup va anunciar que aturava l'activitat ara fa un any "per agafar energia" i que durant aquest període ha tingut temps per descansar, viatjar i per "nodrir-se" d'altres disciplines culturals. "No hem parat mai i teníem la necessitat de fer-ho per mirar enrere i valorar fins on havíem arribat", ha explicat Cruells en roda de premsa. "Cadascú ha aprofitat el temps per conèixer sons nous i també per fer altres coses que no fossin música", ha concretat.
Un nou disc que "encara no té títol"
El grup ha assegurat que encara no té cap títol de les cançons i no han volgut explicar la temàtica del nou disc "per no trencar la màgia". "No tenim previst que aquest sigui el nostre últim treball però tampoc sabem si en farem més. Anirem any a any i gira a gira", ha afirmat el músic Jan Riera. Les entrades es posen a la venda aquest dimarts en el que serà l'únic concert del cartell del Cruïlla Primavera, que arriba després d'una tardor on han programat a l'escenari de l'Hivernacle del Poble Espanyol les actuacions de Ramon Mirabet, Gramatik, Lori Meyers i Itaca Band.
La relació dels Catarres amb el Cruïlla va iniciar-se el 2015 quan van compartir escenari amb bandes com Franz Ferdinand, Damian Marley, Kendrick Lamar o Jamie Cullum. El retorn del grup d'Aiguafreda es produirà un any i sis mesos després d'anunciar el seu comiat, amb un disc d'or sota el braç i una gira "original" i "reivindicativa" de deu dies a les set principals sales de Barcelona, que va exhaurir les 7.000 entrades en un mes.
Els Catarres tornaran als escenaris amb nou disc al Cruïlla Primavera
Cultura
El nou àlbum serà "més ballable" i "elèctric", després d'un any i mig d'aturada | "No tenim previst que aquest sigui el nostre últim disc, però tampoc sabem si en farem més", afirma el grup
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
21 de novembre de 2017 a
les 13:18
Et pot interessar
-
Cultura
Josep Maria Espinàs o Ester Boix: les personalitats que Catalunya commemorarà el 2027
-
Cultura
10 idees sobre el Nou Món
-
Cultura
Vallverdú, de vegades la vida
-
Cultura
Una companyia nacional de dansa
-
Cultura
Maldita.es, Reuters Institute, NPR i Cloudflare, primers ponents de Media Party Barcelona 2026
-
Cultura
Els Verds descarreguen a les Santes de Mataró el 3 de 9 amb folre i agulla, una construcció que no es veia des del 2019
