Francesc-Marc Álvaro s'incorpora com a articulista a NacióDigital

El periodista publicarà cada dimecres els seus articles

Publicat el 21 de febrer de 2017 a les 05:50
El periodista Francesc-Marc Álvaro (Vilanova i la Geltrú, 1967) s'incorpora a partir d'aquesta nit al planter d'opinadors de NacióDigital. Els lectors trobareu els seus articles cada dimarts a partir de les deu de la nit i durant tot el dimecres a la nostra portada. La incorporació d'Álvaro, un dels millors i més prestigiosos columnistes del panorama periodístic català, reforça l'aposta d'aquest diari per una opinió influent, plural i de qualitat en un curs polític clau per al futur del país.

Álvaro compaginarà la tasca d'articulista a NacióDigital, diari digital líder en català, amb els seus articles a La Vanguardia. És professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull i autor dels llibres d'assaig Què pensa Pasqual Maragall, Per què no engeguem la política?, Ara sí que toca! Jordi Pujol, el pujolisme i els successors, Una política sense país, Els assassins de Franco, Entre la mentida i l'oblit i Per què hem guanyat.

El passat octubre NacióDigital ja va renovar i reforçar la seva opinió (aquí i aquí). Aquest dimecres anunciarem noves incorporacions.