El programa de La Sexta Al rojo vivo va fer un especial sobre la investidura, sense èxit, de Pedro Sánchez, i va entrevistar al portaveu d’ERC al Congrés dels Diputats, entre d’altres. Quan Joan Tardà es va acomiadar del presentador del programa, Antonio G. Ferreras, va donar per fet que aquest "està també per la República". Ferreras li va reconèixer que en "el cor segur", i Tardà el va advertir: “Vigili que no el facin fora de la feina. No es confiï”.
A l’entrevista el portaveu d’ERC va deixar clar que continuaran votant en contra de la investidura de Sánchez, i va afegir que “hi ha una realitat que no s’havia donat mai en la història contemporània de Catalunya, i és que ara absolutament tot depèn de nosaltres mateixos.”
També va dir que si vol ser president i “té a la seva mà el poder per ser-lo”, estava convençut que acceptaria el dret a decidir de Catalunya, “tal com en el seu dia va acceptar no només el Partit Laborista sinó també el Partit Conservador britànic”.
Joan Tardà, al presentador de «Al rojo vivo»: «Vigili que no el facin fora de la feina»
El portaveu d'ERC al Congrés dels Diputats va deixar clar que continuaran votant en contra de la investidura de Sánchez
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2016 a les 09:17
Et pot interessar
-
Cultura Els tècnics de l'Aragó denuncien que les pintures de Sixena dipositades al MNAC tenen «humitats»
-
Cultura La Setmana del Llibre en Català 2025: horaris, programació i expositors
-
Cultura Els cinc imprescindibles de les Festes de la Mercè 2025
-
Cultura El piromusical de la Mercè inclourà l'estrena d'una cançó en català dels Estopa i The Tyets
-
Cultura The Kooks actuarà a Barcelona el pròxim 3 de març
-
Cultura Alfredo Relaño fitxa per la competència després de l’acomiadament del grup Prisa