Joel Joan torna a TV3. Concretament els dilluns i per protagonitzar una nova sèrie de ficció substituint la sèrie d'èxit Benvinguts a la família. Segons ha avançat En Blau, Joan recuperarà el paper que va interpretar a l'obra de teatre El Nom, adaptada per la televisió de la mà de la productora teatral Focus.
L'argument, sens dubte, és prometedor: una parella decideix posar al seu fill el nom del dictador "Adolf". A partir d'aquí, es crea una sit-com amb tics d'humor que farà riure i pensar els teleespectadors.
L'actor català va inaugurar el telefim, dirigit per ell mateix, que al seu torn és també una adaptació de l'obra francesa Le Prénom, a la 15a edició del Festival Zoom d'Igualada. Aleshores Joan va assegura que "és molt emocionant veure un telefilm amb una platea plena, perquè normalment la veus a la televisió i en privat".
Joel Joan torna a TV3
L'actor català no apareixia a la televisió pública catalana des que va acabar la sèrie "El Crac"
Ara a portada
Publicat el 10 d’abril de 2018 a les 14:20