La mesa electoral ha acceptat aquest dijous les candidatures de Mariona Carulla i Pau Duran per presidir l'Orfeó Català. Aquesta mesa va ser constituïda dimecres i està integrada per dos membres de la Junta Directiva sortint, Jaume Martí i Marc Canals, i els socis Elena Gómez Bernal i Francesc Puig Rovira, escollits per sorteig entre els socis. Les eleccions per presidir l'Orfeó Català se celebraran el 24 de juliol en el marc d'una assemblea general. 1.225 socis dels 1.780 que té actualment aquesta societat coral podran exercir el seu dret a vot perquè tenen més de dos anys d'antiguitat, són majors d'edat i estan al corrent del pagament de la seva quota. Ho podran fer per correu o presencialment.Un cop finalitzada la votació, el president de la Mesa Electoral, Jaume Martí, iniciarà públicament l'escrutini dels vots i proclamarà escollida la candidatura que hagi obtingut el nombre més gran de vots.
L'equip que presenta Carulla és essencialment el mateix que l'ha acompanyat en l'anterior etapa com a presidenta, a excepció de tres vocals -Jaume Ayats Abeyà, Berta Manresa Abella i Adrià Santasusagna Riu- i el secretari primer -Joan Vallvé Riera- de nova incorporació. La resta són Àlex Robles Fitó, Antoni Ros Marbà, Carlos Cuatrecasas Targa, Alfredo Bassal Riera, Joaquim Borràs Gómez, Emilio Àlvarez Costa, Joan Oliveras Bagués, Glòria Renom Vallbona, Joan Manel Soler Pujol, Assumpta Tarrés Bovet i Joaquim Uriach Torelló.
A Pau Duran l'acompanyen Agustí Casals i Guiu, Felip Boixareu Antolí, Manuela Narvaez Ferri, Fermí Llobert i Fontelles, Gemma Rovirosa Diaz, Joaquim Camps Tomàs, Alfred Blas Perez, Xavier Martin Arruabarrena, Rafael Bosch Llunell, Elisa Moreno Garcia, Josep Salvat Sangrà, Jordi Orriols Lasheras i Ana Maria Ametller Mateu.
Mariona Carulla i Pau Duran s'enfronten per l'Orfeó Català
Cultura
Les eleccions a la presidència de l'entitat es faran el 24 de juliol en assemblea general
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Bombers continuen treballant en l'incendi a l'Alta Ribagorça, que ja ha cremat 37 hectàrees Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
27 de juny de 2014 a
les 11:34
Et pot interessar
-
Cultura
Josep Maria Espinàs o Ester Boix: les personalitats que Catalunya commemorarà el 2027
-
Cultura
10 idees sobre el Nou Món
-
Cultura
Vallverdú, de vegades la vida
-
Cultura
Una companyia nacional de dansa
-
Cultura
Maldita.es, Reuters Institute, NPR i Cloudflare, primers ponents de Media Party Barcelona 2026
-
Cultura
Els Verds descarreguen a les Santes de Mataró el 3 de 9 amb folre i agulla, una construcció que no es veia des del 2019
