[vimeo]54432026[/vimeo]
Igualada comptarà, a partir del divendres 14 de desembre, amb un nou setmanari informatiu en paper, Som Anoia, que es presenta avui a la capital de l'Anoia a les 8 del vespre. Editat per Ciclostil Edicions SCCL, una cooperativa de treball impulsada per tres periodistes anoiencs, el setmanari apostarà "per la comunicació independent, plural i de qualitat" i per "noves mirades", amb l'objectiu de "generar confiança en una de les comarques catalanes més castigades per la crisi econòmica".
La publicació, que es distribuirà cada divendres a quiosc amb un preu d'1,50 euros, serà presentada avui al Teatre Municipal de l'Ateneu Igualadí a les 8 del vespre, amb la presència del director de Nació Digital Salvador Cot.
Per a l'ocasió, Som Anoia ha preparat una edició especial de 16 pàgines en color i amb un tiratge de 8.000 exemplars. Obre la portada una il·lustració artística obra de Krak’s, i nou reflexions obertes de diferents anoiencs que donen la benvinguda a un nou setmanari comarcal. Per exemple, del presentador de Catalunya Ràdio Kílian Sebrià sobre periodisme, de l'escriptor Antoni Dalmau sobre identitat i territori, o bé del president de Creu Roja Catalunya Enric Morist sobre el Tercer Sector.
ARA A PORTADA
-
Política El Govern justifica la Diada a Extremadura pels «vincles» entre territoris i la «capacitat integradora» Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern s'aboca a la vaga el primer dia de curs sense perspectives de reobrir la negociació amb els sindicats Bernat Surroca Albet
-
Societat Totes les víctimes que s'han cobrat les proves PISA a la conselleria d'Educació Gerard Mira
-
-
Publicat el
04 de desembre de 2012 a
les 09:55
Et pot interessar
-
Cultura
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Cultura
Les novetats literàries més esperades en la «reentré» de setembre, segons els llibreters
-
Cultura
La cultura catalana de petit format: entre l'èxit de públic i la precarietat de fons
-
Cultura
«Som un país de grans actors, però, sobretot, de grandíssimes actrius»
-
Cultura
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
-
Cultura
De Dolly Parton a Tomeu Penya
