New Order i Antony and the Johnsons, primers reclams del Sónar 2016

John Grant i Fatboy Slim també seran alguns dels noms presents en la propera edició

Publicat el 26 de novembre de 2015 a les 13:06
El Sónar Barcelona ha revelat aquest dijous els primers noms confirmats per l'edició 2016. Entre les més de 150 actuacions previstes, destaquen dues estrenes europees: el concert d'Anohni, pseudònim d'Antony and the Johnsons juntament amb els productors Oneohtrix Point Never i Hudson Mohawke; i Become Ocean, obra de John Luther Adams interpretada per l'OBC en el marc de la col·laboració entre el festival i l'Auditori.

L'edició d'enguany, que se celebrarà durant el 16, 17 i 18 de juny, també presentarà en directe els New Order, que interpretaran el seu àlbum Music Complete, acabat de sortir del forn; l'actuació de John Grant, compositor de peces glam pop, i Fatboy Slim, que oferirà un show audiovisual amb temes groove i electrofunk.
 

Públic durant l'actuació de Bomba Stéreo a l'edició del Sónar de Dia 2015 Foto: J.M. Gutiérrez - @jmgutcab


Més que Sónar Nit

Sónar de Dia proposa una gran festa de ritmes globals amb les sessions i les actuacions del discjòquei Kenny Dope; el segell de 'house' Ed Banger representat per Busy P, Para One i Boston Bun; el tecno de Matias Aguayo o l'actuació de la discjòquei The Black Madonna.

Sónar+D, el congrés internacional de cultura digital i tecnologies creatives de Sónar, reunirà els noms claus del panorama nacional i internacional que estan donant forma al futur del disseny, la música, l'audiovisual o la interactivitat. Creadors, tecnòlegs, centres de recerca, emprenedors i startups introduiran als assistents en els seus laboratoris a través de donem, xous tecnològics, estrenes exclusives, debats, workshops i espais de networking.

El Sónar tancarà aquest any a l'Amèrica Llatina amb la celebració de quatre festivals: Sao Paulo (24-28 Novembre), Buenos Aires (3 Desembre), Santiago de Xile (5 Desembre) i Bogotà (7 Desembre). Pel 2016, Sónar continuarà el seu recorregut internacional a Escandinàvia amb la 4ª edició de Sónar Reykjavík els dies 18, 19 i 20 de febrer a l'Auditori Harpa i la 3ª edició de Sónar Stockholm, els dies 26 i 27 de febrer, a Nobelberget.

Aquest divendres surt a la venda SonarGift, una promoció limitada que inclou l'abonament general per a tot el festival per 180 euros.
 

Públic assistent a l'edició del Sónar de Dia 2015 Foto: J.M. Gutiérrez - @jmgutcab