La docusèrie, que està dirigida pel guanyador d'un premi Goya, ja està rodant-se, i segons explica Secuoya Studios, intentarà mostrar "la cara més humana" de Pedro Sánchez i els seus acompanyants en la presidència de l'Estat. El mateix líder socialista formarà part de la sèrie, que va en l'estil d'altres que s'han fet sobre presidents de països, però que és el primer cop que es farà a l'Estat.
A través de cuatro episodios, el cineasta Curro Sánchez Varela, mostrará el lado más humano de quienes trabajan en @desdelamoncloa y del propio presidente del Gobierno @sanchezcastejon. #SecuoyaStudios pic.twitter.com/qDzrfJ6nt3
— Secuoya Studios (@SecuoyaStudios) March 9, 2022
"Ara que vivim en temps estranys, tenir la possibilitat de tenir un accés tan transparent, lliure i honest del dia a dia de la presidència fa apreciar més que mai el fet de viure en un país democràtic, en el qual els seus ciutadans tenen garantides les seves llibertats", ha afirmat Sánchez Varela, guanyador d'un Goya el 2015 a millor pel·lícula documental.
[plantillavirals]