Raimon s'acomiadarà dels escenaris el proper 2017. Després d'una trajectòria de 55 anys plens d'èxits, de cançons memorables, de l'escalf continuat del públic i de reconeixements diversos (entre els quals, el Premi d'Honor de les Lletres catalanes del 2014, el primer que rebia un músic), el cantautor de Xàtiva ha anunciat que tancarà la seva carrera musical amb dotze concerts que se celebraran el maig del 2017 al Palau de la Música.
Aquestes actuacions suposaran, tal i com ha anunciat en un comunicat el mateix Palau de la Música, "el comiat definitiu" del cantant i compositor valencià, que complirà 76 anys el proper 2 de desembre. Els concerts han estat programats pels dies 5, 6, 7, 12, 13, 14, 19, 20, 21, 26, 27 i 28 de maig del proper any, i suposen quatre caps de setmanes consecutius.
Raimon i el Palau han anunciat que convoquen una roda de premsa aquest divendres on el cantant presentarà Dotze recitals de comiat, acompanyat de Mariona Carulla, presidenta de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana, i de Joan Oller, director general del Palau de la Música Catalana. Els concerts es produiran en recitals consecutius divendres, dissabte diumenge. Fa tot just un any, Raimon celebrava el seu 75è aniversari amb dos concerts antològics a l'Auditori.
Raimon es retirarà dels escenaris amb dotze concerts al Palau de la Música
Cultura
Les actuacions són previstes pel mes de maig de 2017
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2016 a
les 12:10
Et pot interessar
-
Cultura
Aquell Alacant...
-
Cultura
Lorca, 90 anys d'un assassinat sense reparar
-
Cultura
El Festival Jordi Savall tanca una sisena edició «d'èxit» amb 12.000 assistents
-
Cultura
La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu
-
Cultura
«S'està desintegrant el teixit social»
-
Cultura
L’Aplec Internacional porta la cultura catalana a Estocolm: «Em sento com a casa»
