[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6Qazaq-haI4[/youtube]
La cançó que obre Cercles (RGB Suports), Dolços plans, ha estat escollida per Sopa de Cabra com a nou videoclip, estrenat aquest dimarts al migdia com a homenatge al públic més fidel del grup. Les imatges mostren alguns moments de la gira d'estiu, on es pot veure la connexió existent entre banda i públic i, també, entre els músics i tot el seu equip habitual.
El grup gironí és en plena forma i ha estat una de les bandes que més entrades ha venut al llarg d'aquest estiu. El tram final d'aquesta gira té com a concerts destacats les actuacions a la sala Razzmatazz (Barcelona) –per la qual queden poques entrades–, a The Grand (Londres) –ciutat on actuen per primera vegada– i a Joy Slava (Madrid), on actuaran després de més de 20 anys sense fer-ho.
Aquest divendres, 30 de setembre, Sopa de Cabra actua a l'Auditori de Sant Cugat dins el festival Petits Camaleons, amb totes les entrades esgotades.
Sopa de Cabra estrena «Dolços plans», un homenatge al seu públic més fidel
Cultura
El tram final de la gira portarà el grup gironí a Sant Cugat, Barcelona, Londres i Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de setembre de 2016 a
les 11:51
Et pot interessar
-
Cultura
Aquell Alacant...
-
Cultura
Lorca, 90 anys d'un assassinat sense reparar
-
Cultura
El Festival Jordi Savall tanca una sisena edició «d'èxit» amb 12.000 assistents
-
Cultura
La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu
-
Cultura
«S'està desintegrant el teixit social»
-
Cultura
L’Aplec Internacional porta la cultura catalana a Estocolm: «Em sento com a casa»
