Principal, el diari digital vinculat a 8TV i propietat de Nicola Pedrazzoli i Borja García Nieto ha deixat de publicar notícies aquest dimecres i ja afronta el tram final del concurs de creditors, segons ha pogut confirmar Nació. El tancament arriba poc després del de la televisió privada catalana i a les portes del judici per presumpte cas d'abús sexual a dues treballadores del diari contra l'exdirector, Saül Gordillo.
Des d'inicis de juny, amb la fi de l'activitat de 8TV, els periodistes d'El Principal teletreballaven, ja que la direcció va considerar que no tenia sentit acudir a la redacció si no es podien coordinar amb els periodistes de la televisió. Després d'un estiu d'incertesa, la propietat va comunicar que el tancament era pròxim. Només treballava part de la plantilla per cobrir la quota mínima d'actualitat.
[noticiadiari]2/257851[/noticiadiari]
Finalment, aquest dilluns, va anunciar-los que no calia que treballessin més després de constatar que no podien accedir al programa informàtic amb què publicaven notícies i gestionaven el diari. Ara, els treballadors esperen que l’administrador concursal resolgui el procés de liquidació i es tramiti l'acomiadament col·lectiu.
[plantillavirals]
Tanca «Principal», el diari de 8TV
El rotatiu digital de Nicola Pedrazzoli i Borja García Nieto deixa de publicar notícies després de poc més d'un any de vida

- Un jove consulta la web del diari Principal -
- Hugo Fernández
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de novembre de 2023 a les 18:19
Et pot interessar
-
Cultura De «Perdóname» a «Resistiré»: les cançons més mítiques del Dúo Dinámico
-
Cultura Mor Manuel de la Calva, cantant català i membre del Dúo Dinámico
-
Cultura Un cinema català rep un premi a millor sala d'Europa
-
Cultura «La literatura catalana s'ha evadit molt de la realitat»
-
Cultura Mor Enric Hernàez, cantautor, als 68 anys
-
Cultura La importància de conservar el patrimoni arquitectònic rural: el cas de les masies catalanes