L'actor Toni Albà ha estat apartat dels programes de la productora Minoria Absoluta, incloent-hi el popular Polònia" que emet TV3, segons ha informat Vilaweb a partir de declaracions del propi actor. La productora hauria congelat la participació d'Albà en els seus programes.
La decisió arriba només quatre dies després que Albà protgonitzès una nova polèmica a les xarxes socials, amb una piulada ofensiva -contingut masclista inclòs- contra la líder de Cs, Inés Arrimadas, després que aquesta fes un acte per a la premsa amb altres dirigents del partit davant de la Casa de la República de Waterloo. Albà va demanar perdó l'endemà.
Toni Albà, apartat del «Polònia» pel seu tuit contra Arrimadas
Cultura
La polèmica piulada de l'actor tenia contingut masclista
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
28 de febrer de 2019 a
les 20:54
Et pot interessar
-
Cultura
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Cultura
Les novetats literàries més esperades en la «reentré» de setembre, segons els llibreters
-
Cultura
La cultura catalana de petit format: entre l'èxit de públic i la precarietat de fons
-
Cultura
«Som un país de grans actors, però, sobretot, de grandíssimes actrius»
-
Cultura
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
-
Cultura
De Dolly Parton a Tomeu Penya
