[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tGZaN1YXmlw[/youtube]
TV3 i Catalunya Ràdio donen la benvinguda a la programació de l'estiu amb la cançó Tant de bo, de la cantant Suu. La graella estiuenca ve carregada de novetats, com ara l'estrena d'una altra temporada del programa del Mago Pop, Res és impossible, o bé nous capítols de Jocs de cartes estiu, amb Marc Ribas.
També s'emetrà la segona temporada d'Aire lliure, amb Judit Mascó, i també de Coolhunters, amb Serapi Soler i Patrick Urbano, i més edicions de la versió televisiva del programa de Catalunya Ràdio Revolució 4.0, amb Xantal Llavina, entre altres. A part de les ja estrenades, Drama, Ciutat Novell i Per què volen els avions?, també s'emetran L'altra mirada, El paradís de les senyores i Hudson i Rex.
Després de tot el que ha implicat el confinament per al dia a dia dels ciutadans, aquest any s'ha decidit posar el focus de la campanya d'estiu en les petites coses de la vida. És per això que s'ha elegit la cançó de la cantautora Suu, seguint la línia de treballar amb cantants i grups emergents que destaquen dins l'escena musical catalana. Els últims anys, han protagonitzat la campanya d'estiu Lildami, Pepet i Marieta i Els Catarres, entre altres.
VÃDEO TV3 i Catalunya Ràdio presenten la seva graella d'estiu
La cançó "Tant de Bo" de la cantautora Suu és la banda sonora de la campanya estiuenca

- Imatge de la campanya d'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio -
- TV3
ARA A PORTADA
-
L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS Redacció
-
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 03 de juliol de 2020 a les 17:35
Et pot interessar
-
Cultura De «Perdóname» a «Resistiré»: les cançons més mítiques del Dúo Dinámico
-
Cultura Mor Manuel de la Calva, cantant català i membre del Dúo Dinámico
-
Cultura Un cinema català rep un premi a millor sala d'Europa
-
Cultura «La literatura catalana s'ha evadit molt de la realitat»
-
Cultura Mor Enric Hernàez, cantautor, als 68 anys
-
Cultura La importància de conservar el patrimoni arquitectònic rural: el cas de les masies catalanes