VÍDEO Ustrell entrevistarà Marine Le Pen a TV3

El programa "Quatre gats" torna el 25 de novembre

Publicat el 16 de novembre de 2018 a les 15:28
Ricard Ustrell torna a TV3 amb la segona temporada de Quatre gats. Ho farà el 25 de novembre, a les 22.45 h, amb l’entrevista en profunditat a la líder del Front Nacional, Marine Le Pen. El capítol amb la dirigent del partit d'ultradreta francès es presentarà el dia 21 de novembre al cinema Phenomena, en un passi especial per als espectadors que ho hagin sol·licitat.  Per assistir-hi, només cal registrar-te al web de TV3 i confirmar la teva assistència.
Així, Ustrell torna amb força a la televisió pública després de deixar el Suplement de Catalunya Ràdio. De fet, el Quatre Gats és la versió televisiva de la secció que feia al programa matinal dels caps de setmana a Catalunya Ràdio. 

És un espai que combina el gènere de l'entrevista i el del reportatge en el qual el periodista passeja amb un convidat per un indret que li és familiar i on interactua amb persones pròximes. L'espai ja va rebre el reconeixement dels Premis Ràdio Associació.

A la primera temporada, Ustrell va entrevistar tres expresidents o ex-primers ministres: Pepe Mujica d’Uruguai, Manuel Valls de França i Alex Salmond d’Escòcia, fent molt bons números d'audiència.