La presidenta de l'Acadèmia de Cinema Català, Isona Passola, ha explicat aquest divendres que es va convidar al ministre de Cultura, José Ignacio Wert, a la gala que tindrà lloc aquest diumenge dels Premis Gaudí i que el ministre li va enviar una carta en català declinant la invitació per "problemes d'agenda".
"Després de la política cultural tan a la contra del cinema i de Catalunya, segur que no tenia cap intenció de venir", ha assegurat la presidenta de l'Acadèmia en declaracions a RAC1. Passola també ha dit que en els sisens Premis Gaudí s'ha votat més que mai i hi han participat 165 acadèmics.
Wert declina «en una carta en català» la invitació als Gaudí
"Després de la política cultural tan a la contra del cinema i de Catalunya, segur que no tenia cap intenció de venir", diu Passola
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 31 de gener de 2014 a les 15:49
Et pot interessar
-
Cultura El Premi Sant Jordi ascendeix i passa a ser el més ben dotat de la literatura catalana
-
Cultura Els Catarres publiquen «Paracaigudistes», un disc dedicat a la idea d'atrevir-se a viure
-
Cultura Mor Quim Pelegrí, històric militant independentista i ecologista
-
Cultura Xavier Bosch i Javier Cercas, els autors més venuts per Sant Jordi