Les agències de viatges especialitzades en viatges corporatius han reduït el seu volum de negoci un 30% entre gener i agost d'aquest any, en comparació amb el mateix període de l'any anterior, malgrat que el conjunt d'operacions realitzades han disminuït entre un 17 i un 20% .
Segons dades del consorci d'agències de viatges corporatius GEBTA, les empreses espanyoles han reduït les despeses dels desplaçaments i també ha baixat el preu mitjà dels serveis contractats.
ARA A PORTADA
-
Societat Evitar l'AP-7 i «sortir amb temps»: les recomanacions de Trànsit per sobreviure a l'eclipsi Gerard Mira
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
-
-
Economia Hotels plens i allau de visitants: l'Ebre, Tarragona i Lleida es preparen per acollir l'eclipsi solar Natàlia Pinyol
Publicat el
24 de setembre de 2009 a
les 07:38
Et pot interessar
-
Economia
Creix el nombre de pisos registrats a Catalunya entre maig i juny
-
Economia
Deu anys de canvis a Barcelona: un de cada quatre comerços tradicionals ha tancat
-
Economia Catalunya torna a batre el rècord d'ocupació al juliol i registra l'atur més baix en aquest mes des del 2007
-
Economia
Resignació per la pujada del preu de la benzina amb l’inici de l’agost
-
Economia
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Economia
L'economia catalana creix un 3% interanual el segon trimestre, més que la mitjana a l'Estat i la Unió Europea
