Alemanya i la República francesa milloren les previsions de creixement

Publicat el 14 de febrer de 2014 a les 09:11
Alemanya i la República francesa, les dues economies més grans de l'eurozona, van créixer a un ritme lleugerament superior al previst en els tres últims mesos del 2013, en registrar una expansió del Producte Interior Brut (PIB) del 0,4% i del 0,3%, respectivament.

En concret, l'economia alemanya va experimentar un creixement del 0,4% en el quart trimestre respecte els tres mesos anteriors, quan va registrar una expansió del 0,3%. D'aquesta manera, la major economia europea va tancar l'any 2013 amb un creixement mitjà del 0,4%.

En el cas francès, l'activitat econòmica va créixer entre octubre i desembre un 0,3% respecte els tres mesos anteriors, quan s'havia mantingut estable, després que l'Institut Nacional d'Estadística de França (Insee) hagi revisat a l'alça la dada del tercer trimestre des del -0,1% inicial. Per al conjunt de l'exercici 2013, l'economia francesa va experimentar un creixement del 0,3%, després d'haver-se estancat durant el 2012.