Amazon estudia instal·lar un gran centre logístic al Prat de Llobregat

Economia

Felip Puig considera que la filtració de la notícia és una "imprudència"

Publicat el 13 de març de 2014 a les 09:34
Un paquet d'Amazon. Foto: Reuters/ACN

La multinacional nord-americana de comerç electrònic Amazon estudia ubicar un gran centre logístic al polígon Mas Blau II del Prat de Llobregat per donar resposta a la creixent demanda que té tant a l'Estat com a part del Mediterrani, avança avui La Vanguardia. La companyia té un "altíssim interès" en ocupar tota una illa del polígon, un terreny de 151.000 m2 propietat de l'Incasol i amb una edificabilitat de 210.000 m2.

El conseller d'Empresa i Ocupació Felip Puig ha assegurat que la filtració de la notícia, que l'empresa no ha confirmat, era "preocupant" perquè pot posar en risc la inversió, i ha apuntat directament a les autoritats estatals com a origen de la informació. També ha informat que fa més d'un any que la Generalitat treballa conjuntament amb Amazon en aquesta operació, i ha explicat que els directius de la companyia estan molestos perquè l'operació hagi sortit ja a la llum.

L'Ajuntament del Prat ha declinat fer declaracions al respecte. El centre logístic podria començar les obres aviat per començar a funcionar a finals de 2015 i suposaria la creació d'uns 3.000 llocs de treball. Podria començar a atendre les comandes que els facin els clients pel Nadal de 2015.
Escull Nació com la teva font preferida de Google